DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - דלתות פלדה - מפרט טכני
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: דלתות פלדה - מפרט טכני

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

 
דלתות פלדה – מפרט טכני כללי

על אף מספר היצרנים המגוון, רוב דלתות הפלדה המיוצרות בארץ הן בעלות מפרט טכני זהה והיתרונות של דלת פלדה המיוצרת ע"י יצרן כזה או אחר באות לידי ביטוי בעיקר ברמת השרות. דלתות פלדה סטנדרטיות בנויות משני לוחות פלדה בעובי שנע בין 1.25 ל-1.45 מ"מ כל אחד כאשר הלוחות עוברים תהליך של גליוון בקור על-ידי ציפוי אבץ אלקטרוליטי למניעת חלודה ואורך חיים של הפלדה.

לאחר גילוון לוחות הפלדה הן עוברות תהליך כיפוף כאשר כל לוח עובר כיפוף התואם את צד הדלת, פנים וחוץ, בצורה המאפשרת להשחיל את לוחות הפלדה אחד בתוך השני. שיטה זו של השחלת הלוחות אחד בתוך השני מבטיחה חיבור מושלם בין שני חלקי הדלת. עובי הדלת שמתקבל הוא 52 מ"מ ללא תוספות עיצוב למיניהם. לאחר השחלת לוחות הפלדה, מתבצע הליך של ריתוך האורכנים (ברזלים וקטוריים המחברים בין שתי לוחות הפלדה). ככל שקיימות יותר נקודות ריתוך בין כל לוח ללוח, כך הדלת חזקה יותר ממשנתה - וזהו ההבדל העיקרי בין היצרנים.

מכיוון שגובה הפתחים בבתים משתנה ממקום למקום לשם כך מיצרים את צוקל (חלק תחתון דינאמי) המאפשר גמישות בגובה הדלת עד 25 ס"מ תוספת גובה. במקרים חריגים ניתן להגיע לתוספת גובה של 30 ס"מ (אולם לבטח יגבו ממכם תשלום על כך). את האינסרט משחילים בתחתית הדלת בהתאם לגובה הרצוי ומקבעים כאשר הדלת מותקנת ומפולסת, בעזרת ניטים. בתחתית האינסרט מורכב פס מברשת העשוי מחומרים עמידים לאורך שנים. פס המברשת יוצר אטימה מרבית מפני רוח, אבק, לכלוך, מים חרקים ועוד.

בדלת מורכבים בין שניים לשלושה צירים חזקים בעלי יכולת נשיאת משקל כבד המותאמים למשקל הדלת. כל ציר בפני עצמו מסוגל לשאת משקל עד 80 ק"ג וכושר עמידה בפני מתיחה עד 200 ק"ג. קיימים יצרנים, כגון הרמטיקס, אשר מבנה הצירים שלהם שונה ומונע פריצה בצורה טובה יותר.

את החלל הפנימי של הדלת ממלאים ניתן למלא בפוליאורטן מוקצף (מקסימום אטימות לרעש ובידוד תרמי), צמר סלעים (בידוד תרמי, אטימות לרעש וריחות) או קלקר (סטנדרט).

לאחר שהדלת מוכנה, נותר לעצב אותה; ישנן שלוש אפשרויות עיקריות:

(1) ציפוי הדלת בוינוריט (ציפוי PVC בעל מרקם מחוספס ועמידות גבוהה מפני שחיקה ומכות). מרבית החברות מחזיקות את אותם צבעים של ציפוי הוינוריט. בדרך כלל הוינוריט הינו דמוי עץ.

(2) צביעת הדלת בתנור (ממש כפי שצובעים רכבים) - שיטה זו מקנה עמידות גבוהה יותר לנזקי השמש ומקנה לדלת מראה יוקרתי יותר.

(3) חיפוי פוריניר - מאפשר לצפות את הדלת בפוריניר עץ מעוצב ומקנה לדלת מראה יוקרתי של דלת עץ.

לדלת הפלדה מורכב מנעול רב בריחי בעל תקן ישראלי עלפי דרישות החוק והוא מאפשר נעילה של הדלת ע"י בריחים בעובי 14 מ"מ שננעצים במשקוף בכל צידי הדלת. על המנעול מורכב צילינדר מתקדם אינטראקטיבי כאשר על הצילינדר מורכב מגן צילינדר + דסקית שנועדה להגן על הצילינדר מפני קדיחה.

לדלת מורכב פנל פלדה משני צידי הדלת וזוג ידיות כל יצרן בהתאם לדגם הפנלים והידיות שהוא משווק. בנוסף מורכב על הדלת סגר ביטחון שנועד להגביר את הביטחון בפני אנשים לא קרואים והוא מאפשר לפתוח את הדלת להצצה בלבד והדלת תישאר נעולה בלי יכולת להיכנס דרכה.

מסביב לדלת מורכב פס אטמה מגומי שנועד ליצור אטימה מוחלטת של הדלת בחיבור בין הדלת למשקוף וכך נמנעת חדירת אבק, ריחות, רעש ועוד.

לדלת פלדה קיימים שלושה סוגי משקופים: משקוף בניה, משקוף הלבשה, משקוף חבק לקיר גבס. משקוף בניה נועד לפתח בשלב הבניה כאשר את המשקוף יוצקים עוד בשלב הבניה יחד עם הקורה. משקוף בניה נותן חוזק מקסימלי לדלת הפלדה במיוחד בפני רעידות וטריקות דלת. שכן דלת הפלדה היא בעלת משקל כבד ומכאן החשיבות של יציקת המשקוף עוד בשלב הבניה. משקוף הבניה מורכב על הפתח הרבה לפני שמורכבת עליו הדלת ולכן חשוב מאד רכישת דלת הכניסה בשלבים מוקדמים של בניית הבית.

משקוף הלבשה נועד לדלת פלדה שמורכבת על פתח שקיים בו משקוף עץ. את משקוף ההלבשה מרכיבים על משקוף העץ בצורה שחובקת אותו. את משקוף ההלבשה שעשוי גם כן מפלדה מחברים למשקוף העץ עם ברגים ארוכים לתוך משקוף העץ. הרכבת המשקוף והדלת מתבצעת יחד באותו זמן. הבית לא נשאר ללא דלת אפילו יום אחד.

משקוף חובק מיועד לדלת המורכבת על פתח בקיר גבס. בשל החולשה של קיר הגבס יש חשיבות רבה לשימוש במשקוף חובק שחובק את כל הקיר יחד עם קונסטרוקצית המתכת ומאפשר להרכיב עליו דלת פלדה בעלת משקל כבד. במשקוף חובק עושים שימוש גם בהתקנת דלת על משקוף עיוור.לדלת הפלדה מוסיפים לעיתים עינית המאפשרת לראות מי עומד מעבר לדלת לפני שפותחים את הדלת ומעצור דלת שנועד למקרים בהם רוצים להשאיר את הדלת פתוחה מעצור הדלת מונע מהדלת להסגר ולהיטרק מהרוח.עד כאן תיאור בסיסי של דלתות פלדה.דלתות פלדה מעוצבות מבוססות על פלטפורמה של דלת פלדה אשר עוברת שדרוג לדלת מעוצבת במגוון רחב של טכניקות וטכנולוגיות תוך שילוב אלמנטים מעוצבים שונים ומגוונים.

MetalDoor-Techni


כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk