DoorCenter.co.il - ככה קונים היום דלתות
סל קניות: 0 פריטים

שאלות נפוצות
אני מתלבט בין רמת ההגנה, מה המפרט של כל רמה ?
ראשית נקדים ונאמר כי כל הדלתות פריצות. השאלה כמה זמן וכמה רעש. הצלחנו לסווג את מבחר הדלתות שלנו למס' רמות כאשר הנמוכה שבהן הינה רמה I והגבוהה שבהן הינה רמה III.
/
רמה I :
זוהי הרמה הבסיסית ביותר. הדלת בעלת נעילה לכיוון אחד ומתאימה בעיקר למחסנים ו/או לחדרי שירות. כמו כן  מירב לקוחותינו בעלי הדירות השכורות מזמינים דלת זו שכן היא מהווה תחליף מצויין
לדלת עץ שכן היא משדרת עוצמה לפורץ הלא מיומן (השכיח) ובטיחות לדיירים, ומצד שני היא מאוד זולה.
/
רמה II: זוהי הרמה הנפוצה ביותר. זוהי דלת רב בריחית סטנדרטית בעלת מס' בריחים ארגונומטריים. ניתן לשדרג את הדלת לרמה III באמצעות תוספת של מנעול נוסף או שידרוג הצילינדר.
/
רמה III: זוהי הדלת הטובה ביותר אשר ניתן לספק כיום בשוק. הדלת בעלת 7 בריחים ויותר ומספקת מיגון רב על הצילינדר. הדלת מגיעה עם מס' סוגי צילינדרים לבחירת הלקוח וכן מאפשרת שידרוג נוסף של הבטיחות באמצעות הוספת מנעול נוסף.
.
מדוע כדאי לי להזמין דלת דרך האתר ?
עידן האינטרנט יצר יכולת ממשית להפחית את המחירים של מוצרים רבים בשל הוזלת עלויות נכבדות רבות. כאשר הנכם קונים דלת פלדה, בין אם דרך משווק מורשה ובין אם דרך קבלן עצמאי, הנכם נושאים בעלויות רבות כגון עלות אחזקת אולם תצוגה, עלות סוכן מכירות ועלות מודד. רשת האינטרנט מאפשרת צימצום מרבית העלויות הללו וכתוצאה מכך אתם נהנים; המחירים קבועים וידועים מראש, זולים משמעותית ממחירי השוק, קיים מבחר רב של דלתות ומנעולים ממיטב היצרנים בחנות אחת וכן ניתן להמחיש ביתר קלות את צורתה החיצונית של הדלת והצבעים שבחרתם באמצעות קטלוג אינטראקטיבי דינאמי.  
 
כיצד אני יכול לדעת בבטחה שהמידות שרשמתי נכונות ?
תהליך המדידה מורכב ממספר שלבים אשר במהלכם מתבצעים בדיקות באמצעות פונקציות מתקדמות. לדוגמא, לא יכול להיות שההפרש בין רוחב הדלת הפנימי לבין רוחב הדלת החיצוני יהיה גדול מ-3 ס"מ. מעבר לכך ישנו מרווח טעות של 2 ס"מ לכל כיוון אשר עדיין מאפשר את התקנת הדלת בביטחה.
 
האם המחירים באתר הם המחירים הקובעים או שמא אצטרך להוסיף כסף כאשר בעל המקצוע יגיע לביתי?
למצער אנו בישראל התרגלנו לבעלי מקצוע אשר אומרים משהו אחד בטלפון וכשהם נכנסים לפתח הדלת מה שנאמר בטלפון נעלם כלא היה ובמקומו צץ מחיר חדש. אנו בדור סנטר מנסים לקעקע מנהג זה ע"י הצבת מחירים קבועים מראש, הן של צילינדרים והן של דלתות. המחירים באתר הם המחירים אשר נגבים בפועל. בכך, לא רק שקנית מוצר בזול, הרי שגם הינך יודע בוודאות שאינך צריך לשלם יותר מאשר נאמר לך בטלפון/באתר.
 
פרצו לי לדירה, מה לעשות ?
ראשית כל, להתקשר למשטרה על מנת שימלאו דו"ח פעולה בכדי שתוכלו להגיש אותו לביטוח לשם קבלת שיפוי.
שנית, היו מקרים רבים בעבר אשר הפורצים העתיקו בעזרת פלסטלינה את המפתחות של הדירה ומכרו אותם בשוק. הדייר לא החליף את הצילינדר ולאחר מס' חודשים פרצו לו לדירה בשנית, הפעם בלי כל סימני פריצה. על כן, אנו ממליצים בחום להחליף את הצילינדר בדירה לאחר פריצה, גם אם המפתח של הבית נשאר כמות שהיה.
 
אני מתלבט בין הצבעים של הדלתות, איזה צבע עדיף ?
כפי שאמרו חז"ל: "על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח", אולם אנחנו נוהגים להטעים פתגם זה באמצעות הכוונת הלקוח לדרישותיו. באם הדלת היא דלת בבניין מגורים אשר אינה עתידה לספוג אור חזק הרי שאנו ממליצים על צבעים כהים, תוך עדיפות על שמירת צבע אחיד בחדר המדרגות (צבע חום אגוז - מס' 3). באם הדלת עתידה לספוג קרני שמש מרבית היום הרי שאנו ממליצים על צבעים בהירים עם דגש על לבן (מס' 5) או שנהב (מס' 4).
 
קשה לי להכניס את המפתח לצילינדר, מה אפשר לעשות?
ראשית, אורך חייו הממוצע של צילינדר הינו כ-5 שנים. צילנדר בנוי מקפיצים אשר עולים ויורדים לפי החתכים אשר מצויים על המפתח שברשותך. כמנהגם של קפיצים, עם הזמן הכוח הקינטי שלהם קטן ולכן הם מתבלים. כאשר מצב זה קורה, יש קושי להכניס את המפתח ו/או להוציאו ולפעמים הצילינדר מסתובב ולעיתים לא. כאשר אחד מהתסמינים הללו נקרים לדרכך, כל שעליך לעשות הוא להזמין צילינדר דרך האתר ולהחליפו.
.
אני מצליח להכניס את המפתח לצילינדר אבל הוא מסתובב לי רק חצי סיבוב/לא מסתובב עד הסוף, מה עושים?
ככל הנראה יש לך בעיה במנגנון הדלת עצמו ולא בצילינדר של הדלת. יש צורך להזמין איש שירות לביתך ולראות האם ניתן לתקן את המנגנון של הדלת. באם לא ניתן לתקנו הרי שיש צורך להחליפו.
לא ניתן להזמין דרך האתר מנגנון דלת חדש אלא אם הינך בטוח כי זהו המנגנון המתאים לדלת שיש לך (לפי התמונה או הדגם).

מהי משווקת מורשית והאם האתר משווק מורשה/סניף של מי מהיצרנים המופיעים באתר ?
משווקת מורשית הינה חברה אשר עומדת ביחסים עסקיים בלעדיים עם יצרנית אחת. משווקות מורשות אינן רשאיות לשווק, במקביל, תוצרתן של מספר יצרניות שונות. משכך, אנו בחרנו שלא להתחייב לחברה יצרנית אחת, בכדי לאפשר ללקחותינו לבחור מוצרים ממגוון היצרניות הקיימות בשוק, תוך השוואת מחירים ומפרטים ביניהן.
האתר אינו משווק מורשה של אף אחד מן היצרנים אשר מופיעים באתר. האתר אך מתווך בין יצרנים וקבלנים עצמאיים אשר משווקים את המוצרים של היצרנים לבין הצרכן הסופי אשר מבקש לרכוש את המוצר.

מי אחראי לאספקת המוצר ולאחריות בגינו?

חברת דורסנטר הינה אך המתווכת בין המפעל היצרני/הספק לבין הצרכן הסופי. תעודת האחריות ניתנת לרוב על ידי היצרן בעוד השירות ניתן על ידי הספק המתאים.


אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה נוספת אשר עולה בדעתכם
24 שעות ביממה

כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk