DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - כיצד לבחור דלתות פנים?
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: כיצד לבחור דלתות פנים?

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

דלתות פנים הן דלתות המיועדות לסגירה של פתחים בין קירות פנימיים הנמצאים בתוך המבנה עצמו, להבדיל מדלת הכניסה שמהווה חסם שבין קירות הבית החיצוניים וחוץ הבית. דלתות פנים מיוצרות מחומרים שונים ובעיצובים שונים, כאשר חומרי הגלם העיקריים המשמשים לייצור דלתות פנים הם עץ וזכוכית.

להבדיל משנים קודמות, כיום נחשבות דלתות פנים כפריט עיצובי ודקורטיבי לבית, ולכן בעת בחירה של דלתות פנים יש לדבוק בקונספט העיצובי של הבית כולו, תוך התחשבות באלמנטים עיצוביים קיימים כך שהדלתות ישתלבו בצורה הרמונית בסביבה העיצובית.

בעבר, דלתות פנים היו לא יותר מדלתות עשויות חומרים סתמיים ופשוטים. כיום, עם העלייה ברמת החיים והגברת המודעות לתחום עיצוב הפנים הפכו גם דלתות פנים למוצר איכותי ומסוגנן. בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה מתמדת במגמה זו, כבר בשלב הבנייה של הבית כשקבלני הבנייה מקפידים הקפדה יתרה על בחירה של דלתות פנים עבור הדירות והבתים שהם בונים.  

קריטריונים לבחירת דלתות פנים

הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירה של דלתות פנים הם מראה ועיצוב הדלת, איכות החומר ממנו היא עשויה ורמת האטימות שהיא מייצרת כנגד רעשים מחדרים סמוכים. על מנת לאטום את החדר מפני רעשים חיצוניים מצפים את מסגרת הדלת בשכבת גומי. ברוב המקרים יוצר הגומי שכבת איטום בין הדלת לפתח ובכך הדלת למעשה הופכת לדלת אקוסטית. חשוב לציין שלא כל הדלתות אטומות באותה המידה ויש לבחון היטב את רמת האטימות של כל דלת בנפרד.

פרמטר נוסף שחשוב להתייחס אליו בעת בחירה של דלתות פנים, אלה הן ידיות הדלתות, שכן הן מהוות את הטאצ' הסופי למראה של הדלת ויכולות להוות שדרוג משמעותי. ידיות לדלתות מגיעות במגוון רחב מאוד של עיצובים ועשויות בדרך כלל מחומרים כמו מתכת או עץ. ניתן לרכוש ידיות באופן נפרד לדלת ולהבריגן אליה.

דלתות פנים מגיעות בעיצובים וגימורים שונים, וכן בצבעים שונים ומסוגי עץ מגוונים- ולכן המבחר העומד לרשותכם הוא רחב למדיי. אפשר לבחור דוגמא אחת של דלת פנימית ולהתקין את אותו סוג הדלת בכל החדרים על מנת ליצור מראה אחיד בבית אך יחד עם זאת, אפשר להתאים לכל חדר דלת משלו וכך כל חדר יהווה למעשה מעין יחידת עיצובית נפדרת.

עלויות של דלתות פנים נעות על טווח מחירים של בין שלוש מאות לשלושת אלפי שקלים כאשר הפרמטרים אשר משפיעים על העלות הם סוג החומר ממנו עשויה הדלת, רמת הגימור שלה, רמת האיטום והאקוסטיות והחברה המייצרת אותה.

חשוב להקפיד על ביצוע סקר שוק לפני שמבצעים את הרכישה מאחר וההיצע בתחום הוא די גדול. כך תוכלו למצוא מחירים שונים עבור אותו מוצר פעמים רבות, וכך לחסוך בעלויות של דלתות פנים באופן משמעותי.

מאמר זה באדיבות אתר www.Reader.Co.IL


כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk