DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - מהו צילינדר אינטראקטיבי ?
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: מהו צילינדר אינטראקטיבי ?

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

אינטראקטיב קליק מבית מולטילוק® , הוא הצילינדר המתקדם בעולם למערכות מאסטר. ומבוסס על טכנולוגיה שפותחה ע"י חברת ASSA ABLOY .

תכונותיו הבולטות: אבטחה כפולה מכאנית ואלקטרונית, התקנה זהה לצילינדר מכאני רגיל, צילינדר ללא חוטים או סוללה, מאפשר הפקת דו"ח אירועים מצילינדר וממפתח, תכנות הרשאות ע"פ לוחות זמנים.

טכנולוגיית קליק מיושמת ברוב הצילינדרים והמנעולים של מולטילוק. מולטילוק® מייצרת מגוון רחב של צילינדרים המספקים מענה לדרישות ביטחון גבוהות עבור מוסדות, בתי עסק ומסחר, תעשייה ובתי אב בכל העולם.

הצילינדרים מיוצרים עם חומרי גלם באיכות וברמה גבוהה, המתאימים לדלתות מגורים, חדרים, מגירות, תאי דואר, מכונות ועוד יישומים רבים הדורשים רמת ביטחון גבוהה. כל זאת, בהתאמה לתקנים בינלאומיים מחמירים, יחד עם חידושים ופטנטים בדגש על שליטה ובקרת שכפול. מערכת אינטראקטיב® של מולטילוק® לצילינדרים ברמת High Security של מולטילוק יש מבנה ייחודי של פינים טלסקופיים וקפיצים הכוללת פינים חיצוניים ופנימיים.

הפין החיצוני והפנימי חייבים להתיישר בעת ובעונה אחת לאורך קו מישק כדי שהתוף יוכל להסתובב. לתוף הפטנטי של מולטילוק יש מבנה ייחודי, כאשר פיני הגוף והתוף נפגשים נוצר קו מישק תלת-ממדי לכדי כיפה כמעט מושלמת. פיני פלדה מחוסמים המוחדרים לגוף ולתוף מבטיחים יכולת התנגדות גבוהה לקידוח. תכונות אלו יוצרות ממד נוסף של ביטחון והופכות את הצילינדר של מולטילוק קשה לפריצה וקידוח על פי סטנדרטים בינלאומיים של High Security.

במערכות רב-מפתח (מאסטר) ניתן לשלב פיני צד וגב נוספים. המערכת הפטנטית של מולטילוק מעלה את רף הביטחון לגבהים חדשים . המערכת משלבת בתוכה את המערכת הטלסקופית הייחודית של המערכת הקלאסית עם פין דרוך קפיץ בתוף היוצר קומבינציה וירטואלית בזמן הכנסת המפתח לצילינדר.

מפתחות וגלמי המפתח המוגנים ע"י פטנט בקרת שיכפול להשגת רמת בטחון גבוהה באבטחת המפתח. שכפול מפתחות נוספים יעשה עם הצגת כרטיס שכפול של מולטילוק ווידוי זהות הלקוח על ידי המנעולן בהתאם לנוהלי השכפול של מולטילוק המערכת מאפשרת שדרוג מערכת קלאסית במערכות קיימות.

מידע זה לקוח מאתר חברת מולטילוק © לשירות הציבור.


כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk